Bak Boglárka - Az élet most kezdődik...

Bak Boglárka - Az élet most kezdődik... Baba Blog

• A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Főmenü Tag Menü
utazás

Annyit mesélt már Nagypapa a síelésről, hogy úgy döntöttem, személyesen kell meggyőződnöm róla, mi is az. Elfogadtam hát meghívását Lachtal-ba, egy pár napos kiruccanásra.

Szerencsére sikerült szép időt kifogni, volt napsütés, hóesés, szóval minden. Kellemes kis szállásunk volt, Anyuval laktam egy szobában. Az ablakunk pont a sípályára nézett így csodálattal figyeltem a szoba ablakából a színes ruhákban síelő embereket.

Remélem pár év múlva már én is kipróbálhatom és megértem, miért csúsznak le az emberek a hegyről, hogy aztán valami gép gyomrában visszajöjjenek. Egy biztos, innen viccesnek tűnt: senki nem tudott egyenesen menni, csak össze-vissza kanyarogtak.

Hamar elrepült ez a pár nap, ismét sok havas élménnyel gazdagodtam, nem is beszélve a szaunás kalandokról.

sieles_20110515_1218536284

{affiliatetextads 4,,_plugin}

OKtóber 23-át illetve Eszti anyu szülinapját Egerben ünnepeltük Dóri és Gergő meghívására. Megpakoltuk Dóri autóját és nekivágtunk az útnak. Hamar odaértünk, elfolglaltuk az apartmant. Nagyon szép helyen volt, közel a várhoz, belvároshoz. Gyorsan el is indultunk körbenézni a várba és a belvárosba. Gondoltunk ebdédelünk valamit, de nem jártunk sikerrel. A szép időt kihasználva sokan jöttek a városba és tele voltak az éttermek. Mire Anyuék találtak volna megfelelőt, eljött az uzsonnaidőm így a kedvemért visszamentünk a szállásra. Anyu szülinapját este ünnepeltük egy étteremben. Mindneki jól érezte magát, nagy buli volt :)

bogi_20110427_1344779346

{affiliatetextads 2,,_plugin}

Prológ

Még esküvő idején megígértem „Borinéni”-nek, hogyha megszületik kislányunk és elég nagy lesz már az utazáshoz látogatóba megyünk hozzájuk. Boginak egy napra Budapestről Zalaegerszeg illetve Zalaháshágy oda-vissza túl nagy falat lett volna, ezért összekötöttük az utazást egy kis nyaralással. Misefán találtunk egy hangulatos kis kastélyszállót ahonnan már csak egy ugrás Egerszeg.

Első szakasz – 133 km

Vasárnap délben indultunk, 1,5 km után J rögtön szüleimnél tettünk egy pár órás pihenőt. Feltankoltuk magunk az útra, ettünk, ittunk finomakat. Persze itt is Bogi volt az első. Miután mindenki jól lakott és kicsit megpihent, kettő után indultunk tovább első állomásunk, Balatonalmádi felé. Kirándulósra terveztük az egész nyaralást így kerültük az autópályákat, a régi, kanyargósabb és szebb utakon mentünk. Bogi nagyon élvezte az utazást, végig aludt. Már négy óra fele jártunk és még mindig nem akart felébredni. Félreálltunk Székesfehérvár egyik benzinkútjának pihenőjébe és felébresztettük Bogit, uzsonnázni. Nem vette zokon, a megszokott jó étvággyal vetette magát a cicik közé. A dédnagymamát is útba akartuk ejteni Várpalotán, de mivel nem voltak otthon továbbmentünk és a késő délutáni órákba meg is érkeztünk és kedd délelőttig itt is maradtunk.

Második szakasz –110 km

Kedd 10 körül indultunk Misefára a Balaton partja mellett futó 71-es utat választva. Szép utunk volt nem volt nagy tömeg, jól lehetett haladni. Dél körül értünk Keszthelyre ahol egy rövid ebéd idejére megálltunk, majd folytattuk utunk Hévíz felé. Itt volt egy tervezett pihenőnk, Anyu unokatestvérét terveztük meglátogatni az üzletében. Pár éve Hévízen voltunk egy hosszú hétvégére, akkor is és most is csak addig jutottunk, hogy az üzletet megtaláltuk. Sebaj, talán majd legközelebb. Találkozó helyett sétáltunk egyet a belvárosban, természetesen fagyiztunk egyet és elmentünk a tóig. Innen megállás nélkül mentünk a kastélyszállóhoz, ami kellemes meglepetés volt számunkra. Finom vacsorákat és reggeliket kaptunk.

Harmadik szakasz – nézelődés 75 km

Ezt a napot a környék bejárására hagytuk, már amennyire ezt egy nap alatt meg lehet tenni. A szomszédos Zalacsányra mentünk, ahol megnéztük a Batthyány kastélyszállót majd a szomszédos hotel parkjában megkerestük hazánk legöregebb platánfáját. Nem mondom, hogy sikerült, de volt egy 90%-os tippünk, hogy melyik az J

Körbejártuk a halastavat, benéztünk az erdőbe is, de mivel dél felé járt az idő, Bogi és mi is éhesek voltunk, ebéd után néztünk. A főút mellett találtunk egy tetszetős éttermet, ahol finom vad ételeket lehetett enni. Eszti vaddisznó pörköltet evett én pedig vadcsirkemellet J Megkérdeztük hol lehetne Bogit is megetetni, mire a belső kertet ajánlották ahol nincs senki. Mire bementünk közel 20-an voltak ott J, sebaj majd az étterem oldalsó részébe ülünk, ott senki nincs. Ahogy leültünk, ide is jött két asztalnyi ember. J Ez viszont jó előjel volt ahhoz, hogy mi is finomakat eszünk, ami így is lett.

Ebéd után Kehidakustányra mentünk megnézni a Deák Ferenc kúriában kialakított múzeumot, majd folytattuk utunk Rezi vára felé. Közben beugrottunk Kallósdra megnézni a körtemplomot, amiből csak kettő van Magyarországon.

Az út alatt több alkalommal is ezt a számot játszotta a rádió, amit mindhárman megkedveltünk: Kafkaz: Földlakó

Negyedik szakasz – rokonlátogatás 176 km

Csütörtök reggel Egerszeg felé vettük az irányt. Ott megnéztük a Skanzent, majd felkerestük a belváros nevezetességeit. Egy gyorsebéd (szó szerint, mert nem találtunk mást) után felkerestük Bori nénit és Laurát. A szezon végén ki merem jelenteni, hogy itt ettem az idei év legjobb dinnyéjét. Pár órát töltöttünk itt, megnéztük Bogiról készített albumoat, majd Krisztiánékhoz mentünk Zalaháshágyra. Itt vacsiztunk egy finomat és bepillantást kaptunk, hogy milyen az élet két eleven kisfiúval. Úgy belefeledkeztünk a beszélgetésbe, hogy este fél kilenckor indultunk csak tovább Almádiba. Jut eszembe, két DVD-vel lógok, megígértem, hogy elküldjük az esküvői fotóinkat. Aki olvassa, emlékeztessen rá! J

A késői indulásnak viszont megvolt az az előnye, hogy üres volt az út, jó tempóba lehetett haladni. Bogi hamar jelezte a kilenc órát, így félreálltunk Nádasd-on etetni. Egy ház előtt sikerült megállnunk az út mentén. Pár perc után kijött egy ember nézelődni, és még akkor sem tágított mikor előbbre gurultunk a szomszéd házhoz. Miután Bogi jól lakott, beültettem hátra és elhagytunk alkalmi barátunkat. Almádiba este 11 felé érkeztünk csak meg, mindhárman fáradtak voltunk, jól esett a pihenő.

Ötödik szakasz – Balatonozás 43 km

Péntektől hétfőig Almádiban maradtunk, felöltődni és megtekinteni a hét vagy inkább a hónap eseményét, Dóri és Gergő eljegyzését. Ez egy derűs szombati napra esett, szép kis ceremónia volt. Én vállaltam a fotós szerepét, szakmát ugyan nem váltok, de azért pár jó képet sikerült készítenem.

Vasárnap elmentünk Tihanyba Csilláékhoz, Eszti barátnőjéhez, meglátogattuk a három hetes Benedeket. Fura volt Boginál kisebb babát látni. Eszembe jutott a szülés, ahol a vizsgálat során Bogi mellé tettek egy egy kilóval nehezebb babát (3,5 kg) és csodálkoztam, hogy hű, mekkora. Most ugyanezt éltem át, csak fordítva, hú, milyen kicsi J Bizony, Bogi három hónap alatt megduplázta születéskori súlyát.

Hatodik szakasz – hazaút 120 km

Hétfőn indultunk haza, szokás szerint a 9 órás tízórai J után. Gárdony felé járva jutott eszünkbe, hogy ha már itt vagyunk beugorhatunk Orsiékhoz megnézni az új házukat. Gyorsan csörögtünk, neki is megfelelt így már írtuk is a címet a GPS-be. Forduljon jobbra volt a válasz, és kár perc után már ott is voltunk. Épp jókor telefonáltunk. Csodás házuk lett, tágas belső térrel, nagyon jó elrendezéssel. Boginak az étkező tetszett a legjobban, és ennek örömére meg is etettük. Hazafelé megálltunk szüleimnél is, ahol a késő délutáni órákban megebédelünk.

Epilógus

Ez volt első közös családi nyaralásunk Esztivel és Bogival, ahol nagyon jól éreztünk magunk. Összességében 650 km-t utaztunk Bogival, aki nagyon jól bírta. Kellemes meglepetésként Bogi változott egy nagyot: eddig azért sírt, ha letettük, most azért sír, hogy tegyük le, hagyjuk már pihenni egy kicsit. Persze ennek is megvan az oka, mi azt látjuk, hogy amíg fent van, már jóval aktívabb, mint régen, nem az kell neki, hogy csak fogjuk, hanem közben nézelődik, tanulja a világot és az alvások során dolgozza fel ezt a sok élményt.

{affiliatetextads 4,,_plugin}

Bogi megkezdte éves rendes nyaralását :)

Ebben a hónapban most ment el Esztivel Balatonalmádiba, kipihenni a hétköznapok fáradalmait. Ez persze nekem is pihenés, mivel elég mozgalmasak az éjszakák.

Én is északai bagoly voltam, de Bogi rajtam is túltesz. Van, hogy egész éjjel 1-2 órát alszik csak, inkább nézelődik vagy kiabál egy kicsit.

Nyaralások alatt interneten keresztül web kamerával tartjuk a kapcsolatot. Mégiscsak nagy találmány ez, internet úgyis meg, ez meg ingyen van rajta, hát nosza :)

Pár fotót készítettem is gyorsan az útókor számára.

bogi_webcam_1_20110426_1925606866 bogi_webcam_2_20110426_1285689372

Most hétvégén megyek értük, a legutóbbi hazautunk kalandosan hosszúra sikerült.

Győrött volt egy megbeszélésem így gondoltam, a kellemest összekötöm a hasznossal, hétvégére én is csatlakozom hozzájuk és hétfő korán reggel indulunk is. Közelebb is van onnan menni, időt nyerek vele.

Az indulásig semmi gond nem volt azon kívűl, hogy a nyár eddigi legmelegebb napját fogtuk ki. A tervek szerint 9 körül értem volna Győrbe és délig megbeszéltem volna, míg Esztiék sétálnak a városban, ebéd majd pesten én be a munkahelyemre, míg Eszti tovább hazafelé. A GPS-t este beállítottam, Győr, Verseny utca, így nagy magabiztossággal vágtunk neki az útnak. A röpke 80 km-hez, amire 70-80 percet gondoltam, majd 2 óra kellett. Ráadásul a GPS Győr belvárosában egy kereszteződésben közölte, hogy megérkeztünk ... Valamiért nem jegyezte meg a pontos célt ... Egy kis telefonos segítséggel azonban úrrá lettünk a helyzeten. Eszti sétálni, én megbeszélni mentem, de alig telt el fél óra, Esztiék a nagy melegben feladták jöttek velem dolgozni :)

A megbeszélést egy munkaebéddel kiegészítettük majd a folytatás után negyed három fele elindultunk haza. Mivel elég lassan haladtunk, beiktattunk egy megállót Tatabányán, meglátogattuk Pataki Pistát, Eszti volt kollégáját. Bogi észrevette, hogy három az óra, így etetés neki is, nekünk is. Elbeszélgettünk, elment az idő, négy után indultunk tovább.

Ekkor már nem volt értelme visszamennem, így a Dédnagymama felé vettük az írányt, este hatra oda is értünk. Itt is eltöltöttünk egy órát, Bogi előre jelezte a hat órát, így etetés neki is, nekünk is :), beszélgetés majd tovább.

Beugrottunk szüleimhez is, ők is lássák mennyit fejlődött Bogi a nyaralás alatt, majd siettünk haza mivel már mindhárman fáradtak voltunk.

Így lett egy kis kiruccanásból egész napos túra. Hogy mire emlékszik ebből Bogi, hát nem tudom, de remélem hamarosan elmondja :)

Powered by Tags for Joomla

Kattints a hirdetésre
Kattints ide

WebBaba Blog

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/ferrihu1/public_html/elindulo.hu/babablog/modules/mod_affiliatetextads/mod_affiliatetextads.php on line 34

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/ferrihu1/public_html/elindulo.hu/babablog/modules/mod_affiliatetextads/mod_affiliatetextads.php on line 72

Google +1 Button

HUMOR+VICC Hírlevél

Bak Boglárka - Az élet most kezdődik

FotoBlog.Elindulo.Hu

LinkTÁR-TOP

eXTReMe Tracker

Toplista.Elindulo.hu  ... egy sokadik toplista ...

Andy-Europa Top 50

Annika Kepeslap
Multicenter Toplista Linklap, Kategorizált toplista gyűjtemény, amellyel gyorsan és egyszerűen tudsz látogatókat csalogatni az oldalaidra.